Ben X Film İzle

By PsikoPat on 11:25


Ben X, internet üzerinden oynanan ArchLord adlı bilgisayar oyununun baş karakteri ile kendini özdeşleştiren otistik bir gençle ilgili dramatik bir öykü anlatıyor. Ben X’i, yönetmeni Nic Balthazar, kendi yazdığı romandan sinemaya uyarladı. Belçika’nın bu yılki en iyi yabancı film dalında Oscar aday adayı olan filmde, otistik genci canlandıran Greg Timmermans, ilk oyunculuk deneyimini gerçekleştirmesine rağmen oldukça başarılı bir oyunculuk çıkardı. 25 Temmuz 2008’de gösterimde. Filmin Konusu : Otistik bir genç olan Ben’in kendine ait dünyasında ArchLord adlı bir bilgisayar oyunu önemli yer tutmaktadır. Ben, oyundaki ustalığını gerçek hayata aktarma hayalleri kurarak, okulda kendisine zor anlar yaşatan sınıf arkadaşlarından kurtulma planları yaparken, oyunu internet üzerinde birlikte oynadığı güzel Scarlite ile tanışır. Ben, Scarlite’in de yardımıyla hayatını cehenneme çeviren arkadaşlarına hayatları boyunca unutamayacakları bir ders verir. Ben, kimseye benzemeyen birisidir. Kendine özgü hayatı olan Ben, dış dünyadan bağımsız bir şekilde yaşamını sürdürmektedir. Gününün büyük bir kısmını internet üzerinden “Archlord” isimli oyunu oynayarak geçirmektedir. Oyunda, çok güçlü, saygı duyulan bir karakteri vardır. Ben’in en büyük hayali, gerçek hayatta da oyundaki gibi bir karaktere sahip olmaktır. Fakat “Otizm” adı verilen hastalığı yüzünden bu hiç te kolay değildir. Sürekli arkadaşlarının şakalarına maruz kalan, dışlanan Ben’in yardımına “Archlord” oyunundan tanıştığı Scarlite adlı kız koşacaktır… Film Detayı (Oyucular ve Yapımcı kadro) : Yapım : 2007, Belçika / Hollanda Tür : Dram Yönetmen : Nic Balthazar Senaryo : Nic Balthazar Oyuncular : Greg Timmermans, Laura Verlinden, Marijke Pinoy, Pol Goossen, Titus De Voogdt, Maarten Claeyssens, Tania Van Der Sanden, Johan Heldenbergh, Jakob Beks, Peter De Graef Yapımcı : Erwin Provoost, Burny Bos, Peter Bouckaert, Sabine Veenendaal Görüntü Yönetmeni : Lou Berghmans Müzik : Praga Khan Dağıtım : Bir Film Süre : 1 saat, 33 dk. Gösterim Tarihi : 25 Temmuz 2008 Ben X Filmi hakkında düşünce ve görüşlerinizi “Yorum yaz” bölümünü kullanarak bildirebilirsiniz. İyi seyirler…


Comments

0 Response to 'Ben X Film İzle'

Yorum Gönder